fredag 6. august 2010

Planlegginga går sin gang.

Me har no fått hjelp til å lage invitasjonar, og i den samenheng så skal det velgast ut stil og tema for bryllupet. Etter mykje tenking har eg no ein viss ide om korleis eg vil ha både dekor, fargar, kjole, brudebukett osv. Så blir det spennande om dei som skal lage alt av invitasjonar, menyar, sangar, bordkort osv er eingie i at mine tankar er lure:-) Eg håper det eg tenkjer kan bli stilreint og stilig, men er samtidig litt redd for at det skal bli kjedeleg. No skal eg på Strondi neste veke, og då skal me møte dei, så får me høyre kva dei meiner, og få tatt eit skikkeleg bilde av oss. Dei to me har er enten ikkje heile hovuda med på, eller me myser mot sola. Så me må få tatt nokre litt bedre. Ellers har eg gjort meg tankar om både bryllupskake, og brudepynting....Blie ei spennande tid framover.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar